Candva…undeva…

„Prezenta ta imi face rau…as vrea sa pleci departe de mine, nu imi doresc sa te mai vad vre-odata”…cuvinte ramase in memoria mea ca un tatuaj ce nu mai poate fi scos cu nimic. Nici nu te-ai uitat inapoi cand ai plecat, dar nici nu am dorit lucrul asta, stiam ca ochii tai m-ar fi convins…Parca a trecut o vesnicie de atunci, e ca si cand as fi vazut un film ce m-a impresionat f mult…singurul lucru e ca protagonistii eram noi doi…

Astazi te-am vazut…sau sa spun ca te-am simtit? cred ca e mai potrivit…erai destul de departe, dar instantaneu parca tot aerul ce il respiram era plin cu mirosul tau, cu parfumul tau subtil, barbatesc…Acelasi pe care eu ti l-am facut cadou prima oara de un Craciun…

M-am asezat pe banca in parc sa inhalez aerul proaspat de toamna…Amintiri, senzatii si ganduri…o gramada de intrebari fara raspuns.

Nimic nu e mort…e mai viu ca niciodata, doar eu, eu sunt singura care m-am ingropat intr-un morman de frunze uscate ca si cele din parc…

Ma umple de nostalgie gandul la privirile cu subinteles pe care ni le aruncam in diferitele situatii in care nu puteam sa ne spunem nimic si nu reuseam sa pastram „mesajul” pana cand ajungeam acasa. Zambetele, atingerile…parca le retraiesc acum din nou…

Si totusi nu exista comunicare, undeva pe drum era intrerupta…undeva pe drum se pierdeau focurile din priviri,dorinta, placerea…undeva pe drum cred ca ne pierdeam pe noi insine…

De ce te inchideai mereu in tine, in lumea ta cu genii, note muzicale si definitii exacte?? Atunci nu mai eram eu, nu exista un „NOI”, nu era soare si nici luna, doar tu si lungile perioade in care stiam ca traiesti doar pt ca respirai, traiai mecanic…Deranjam sau eram prea preocupata sa fi bine, nu era niciodata bine nimic…

Apoi, pur si simplu cu pasiune ma faceai sa vibrez nopti intregi, atingerile, mangaierile saruturile tale calde imi alinau suferinta si alungau toata umilinta simtita. Stiam ca nu e nimic rezolvat, stiam ca va exista un moment in care doar pasiunea nu va mai fi deajuns, aveam nevoie sa te stiu acolo sufleteste.

Inevitabilul s-a produs…Noptile de pasiune, de dragoste fizica existau, dar orice femeie ar fi putut sa iti ofere aceste placeri, sa te faca sa vibrezi…Eu nu vroiam sa fiu oricare femeie…

Cat de greu mi-a fost sa iau o astfel de hotarare…si cat de uimit ai fost cand ti-am cerut sa pleci pentru totdeauna.Nu ai putut spune nimic…intr-o completa tacere ai plecat doar cu ce aveai pe tine, fara sa te uiti inapoi fara vre-un cuvant. Vroiam sa tip, sa te lovesc, sa te fac sa reactionezi…dar ai ramas la fel de inchis, cred ca de data aceasta intr-o altfel de lume…

Cum simt prin fiecare por, fiecare centrimetru de piele si acum tristetea si golul din sufletul meu….As fi vrut sa vad ce e acolo in spate, dincolo de persoana ta, dincolo de acele aparente…dar nu m-ai lasat niciodata sa ajung, am dorit mereu sa iti arat cum putem fi impreuna, sa vezi cum ar trebui sa fie tot…

Poate am dorit prea mult de la tine, poate nu am stiut sa iti arat cat insemni pentru mine…si cum ma faci sa ma simt…poate ca…

Cateva frunze in fata mea sunt purtate de vant…

Am regretat de atunci in fiecare secunda ca te-am facut sa pleci…Nu a mai fost la fel fara tine, simteam mereu nevoia sa te sun…sa iti aud vocea, sa te simt…M-as fi multumit sa te stiu in lumea aceea rece a ta , dar sa fi langa mine…

Cat de prezent esti in simturile mele si cat de mult te pot dori…cat imi doresc sa te iubesc in tacerea cu care m-am obisnuit…

Din nou parfumul tau…O mana ma atinge pe umar…Undeva in spatele mintii cunosc acea caldura….

{ All my texts are copyrighted and may not be reproduced, copied, edited, published, transmitted or uploaded in any way without my written permission}

~ de julyasan pe Septembrie 1, 2008.

Lasă un răspuns

 
