Apus de viata

Acopera-mi ochii cu mainile tale

sa nu vad apusul de maine

si ia-mi lumina  de azi.

Acopera-mi ochii cu cerul

sa nu-ti vad pasii ratacind

spre adancurile unor mari straine.

Vreau sa ma lasi in intuneric rece,

sa plec singura spre Shangri la,

sa sper ca-l voi gasi din nou

in umbra din fiinta ta.

Acopera-mi ochii

sa uit caldura din privirea ta,

sa plec departe de lacrimi, de zambete,

acopera-mi ochii cu vorbe,

sa pot uita de fapte.

Acopera-mi ochii cu soapte,

acopera-mi viata.

( ©All my texts are copyrighted and may not be reproduced, copied, edited, published, transmitted or uploaded in any way without my written permission)

~ de julyasan pe Septembrie 24, 2008.

2 răspunsuri to “Apus de viata”

  1. retzeta pentru o zi melancolica cu ritm linistit ce pluteste pe valurile necunoscutului si nemarginirii o gasesc in tot ce scrii si imi place la nebunie cat de bine reusesti sa o etalezi,sa o descrii.lyg:*

  2. iarasi m-au impresionat cuvintele tale. suflet curat, nu fi trist :*

Lasă un răspuns

 
