Eu…sau poate tu…poate Nimeni

E-o dimineata mohorata de toamna, ce pare mai degraba inceputul unei zile friguroase de iarna, cu o ploaie rece in loc de fulgi pufosi albi si un tablou sumbru din cauza noroiului si a apei ce se scurge pe strazi…

Astazi m-am trezit in umbrele amintirilor…e ziua in care imi e dor de mine…Incerc sa rememorez imagini cu case mici in stil Brancovenesc si oameni calzi …dar parca memoria imi joaca feste…totul e in ceata.

Da, mi-e dor de locuri familiare, de locuri care sa ma faca sa zambesc…Incerc sa simt mirosul trandafirilor din rondourile timpului oprit in loc pe strazi, mi-e dor să imi fie familiare locuri pe care atunci le-am văzut pentru prima oara.


Aici lumea nu simte…e goala pe dinauntru, fara substanta…

Iar eu nu ma mai regasesc pe mine insami printre straini, printre ziduri triste pline de umezeala…

Caut persoana din spatele propriei mele fiinte si nu gasesc niciun suflet, nicio soapta , nicio inima. In coltul acesta de lume nu pot regasi iubiri, nu pot regasi vieti, nu exista un timp de visare. Aici totul e calculat cu constiinciozitate, totul merge cu exactitatea si agerimea unui computer futurist cu un sistem impecabil. In partea asta de timp si de pământ,nu este caolin să modelez chipuri cu zambete largi si calde si-apoi sa le dau viata cu creioanele mele de ceara…

Oare in ce viata sunt acum? Si cat mai am pana la ultima?

© All my texts are copyrighted and may not be reproduced, copied, edited, published, transmitted or uploaded in any way without my written permission

~ de julyasan pe Octombrie 13, 2008.

Lasă un răspuns

 
