Suflet de decembrie

Praf de cenuşa

ridicat de un vânt rece

din suflete pustii de ieri,

Mi-acopera petalele si-mi ia încet din viata.

Am urcat aici sus, pe Everestul sufletelor,

să fiu mai aproape de cer,

să mă hrănesc din iluzii.

Dar a nins…

A nins cu fulgi mari si reci,

si mă sting.

Incet, încet mă intorc in lumea

din care-am venit,

la marginea timpului ,

sa lipesc cu speranţa de mâine

petale de ieri.

Astăzi revin dintr-un alter ego înfrânt.

© All my texts are copyrighted and may not be reproduced, copied, edited, published, transmitted or uploaded in any way without my written permission.


~ de julyasan pe Octombrie 13, 2008.

Lasă un răspuns

 
