Sunete de nai…

Stau si zambesc…imi place sa ma gandesc mereu la senzatiile ce imi trec prin intreaga fiinta atunci cand ma bantuie sentimente calde si comfortabile…M-am intrebat de multe ori ce ne face exact sa traim?cum stim ca traim o viata?cand oare o traim? Am adunat asa de multe ori manunchiuri de idei din fiecare perioada… The lonely shepperd ma insoteste mereu ,in dupa amieze de duminica, cu acordurile line si cele mai multe raspunsuri la intrebari.

Traiesc…chiar in acest moment mi-am raspuns la intrebare…Cum stiu asta? Pentru ca ma simt vie…Pentru ca nu astept ziua de maine doar pentru ca venirea ei este inevitabila si pentru ca timpul nu tine cu mine si se incapataneaza sa o aduca. E iarna stiu, dar e o iarna asa calda…Fulgii care cad , ii simt pe mana si nu se topesc in cadere…De dimineatza mi-am lipit nasul de geam, asa cum faceam atunci cand eram doar un copil si asteptam zorii sa vad zapada asternuta peste noapte.

Stiu ca de multe ori as vrea sa spun atat de multe lucruri si parca nu reusesc sa articulez doua silabe…Dar la fel stiu ca tacerile vorbesc singure, fara sa existe cuvinte care sa le exprime. Linistea ce ma insoteste calmeaza valtoarea valurilor din interior, imi echilibreaza probabil propriul suflet…

Citeste ochii…prin ei „respir” soare…calmez furtuni si-nving balauri…

© All my texts are copyrighted and may not be reproduced, copied, edited, published, transmitted or uploaded in any way without my written permission

~ de julyasan pe Octombrie 26, 2008.

Lasă un răspuns

 
