De mana cu Lumina

Sunt tare departe de aici…plutesc pe mare…ce culoare frumoasa are…un albastru profund si limpede ce imi da o stare completa de liniste, dar ma si infioara in acelasi timp. Cat mister ascunde marea…Simt briza cum imi trece usor peste linia fetei, prin par, inchid ochii sa pot auzi fosnetul valurilor…Spuma alba imi gadila talpile si imi racoreste simturile…

O pata neagra imi apare in departare dinspre soarele portocaliu si intuneca zarea…Un contur negru sub forma de om…Parca e un spirit al marii sau o umbra a serii…

Valuri tot mai mari se ridica si incet, incet si norii gri se aduna deasupra mea. Va fii furtuna,imi spun in gand si imi indrept privirea spre Inalt…Dar Umbra vine din ce in ce mai aproape de mine. Realizez ca doar eu o vedeam intunecata din cauza soarelui ce batea dinspre ea. Ce curcubeu de nuante ivorii imprastie in jur…

De unde vii Straine?Si ce cauti pe Marea Mea?

Si imi arunca doar un zambet siret drept raspuns. S-a dezlantuit furtuna.

Marea nu ma mai poarta lin, nu mai e-n puterea mea si ma arunca in adancuri. Nu-mi recunosc, cred, propria lume…Parca sunt pe alt taram…Caluti de mare colorati si perle fine ivorii impodobesc nisipul…

Vreau sa ating o scoica si parca in aceasta incercare se darama tot…parca mi-am dorit sa ating o himera.Ma sufoc si nu pot respira, observ ca toate puterile ce le aveam odata au disparut aici in Marea aceasta.

Brusc o lumina calda m-aduce brusc la suprafata…Un zambet larg…si Umbra…care nu mai e Umbra…L-a transformat furtuna…intr-o Raza…

© All my texts are copyrighted and may not be reproduced, copied, edited, published, transmitted or uploaded in any way without my written permission.

~ de julyasan pe Octombrie 28, 2008.

Lasă un răspuns

 
