Tu si eu…

…m-am trezit in dimineata aceasta parca intr-o alta lume, un alt univers…Sunt o alta eu…Raze de soare patrund prin draperia grea si iti lumineaza fata. De multe ori stau si te privesc dimineata atunci cand ma trezesc inaintea ta si zambesc pentru aceste clipe incredibile.

Parca in spatele unor vise din nopti tarzii cu ploi de vara, am descoperit dorintele din ochii tai senini. Erai asemenea mie, un suflet pierdut printre alte vieti in cautarea unui „te iubesc” al tau…

Aripile de icar ti s-au dezlipit intocmai la fereastra mea…si ai ramas…

Prima dimineata impreuna a fost inceputul celei mai mai senine si calde zile de toamna…M-ai invatat sa zambesc doar pentru ca e o noua zi si pentru ca soarele straluceste…Intr-o singura suflare m-ai invatat sa ador ochii tai somnorosi de dimineata, sa ma cunosc pe mine insumi vazandu-ma in propria oglinda interioara…

Ninge cu fulgi mari…si totusi e soare…tu inca dormi…in semineu palpaie un foc tacut…

Multumesc vantului ca te-a adus la geamul casei mele…si tie pentru ca ti-ai gasit sufletul interiorul meu…

© All my texts are copyrighted and may not be reproduced, copied, edited, published, transmitted or uploaded in any way without my written permission.

~ de julyasan pe Decembrie 10, 2008.

Lasă un răspuns

 
